Gazteak Berdintasunean
Gazteak berdintasunean da Emakundek gazteriari zuzendutako Gizonduz zerbitzuaren lan-ildoa. Prestakunta proposamen hau doakoa da eta indarkeria matxistaren aurka eta emakume eta gizonen arteko berdintasunaren alde sentsibilizatuak, prestatuak eta konprometituak dauden mutil eta gizon gazteen kopurua handitzea du helburu, baita haiekin lan egiten duten kolektibo profesionalei tresnak ematea ere.
Posta elektronikoa: emakunde.gizonduz@euskadi.eus
Ikasketa-zentroetarako prestakuntza
Proiektu hau hezkuntza-zentroetako eta institutuetako ikasleei (DBH 3koei eta 4koei eta Batxilergokoei), Lanbide Heziketako ikasleei (ahal dela, lehenengo mailakoei) eta Euskadiko irakaskuntza ez-arautuko ikasleei zuzenduta dago, berariaz.
Ikastaroan, tresna digital bat erabiltzen da, sei bineta dituen komiki interaktibo bat. Prestakuntzan, hainbat lantegi egiten dira. Lantegi horietan, zenbait unitate didaktiko lantzen dira, komikiko pertsonaia nagusiek bizitako egoerei buruzkoak. Lantegietan, gizonei, maskulinitateei, sexismoari, homofobiari, indarkeria matxistari, tratu onei, arrisku-jarrerei eta abarri buruz hausnartzen da.
Komiki interaktiboarekin batera, “Kapela bidezko sedukzioa” mahai-jokoa erabiltzen da. Bada, emakumeen eta gizonen berdintasunari bide ematea da jolas hezkidetzaile horren helburua, eta, bereziki, maskulinitate berdinzaleak sustatzea, heziketa emozionala eta trebetasun sozialak lantzeko estrategien bidez.
EAEko gazteekin eta harrera-zentroekin lan egiteko prestakuntza
Prestakuntza hau, batetik, EAEn familiarik ez duten eta adingabeak hartu eta babesteko zentroetan dauden nerabe eta gazteak emakumeen eta gizonen berdintasun-gaietan sentsibilizatu eta trebatzera dago zuzenduta.
Bestetik, biztanle horiekin esku hartzen duten zentro, antolakunde edo erakundeetako profesionalak trebatzea du helburu.
Ikuspegi intersekzionaletik egiten dugu lan, programan parte hartzen duten nerabeen eta gazteen errealitatea gurutzatzen duten askotariko aldagaiak kontuan hartuta, eta metodologia aktibo eta parte-hartzailea erabiltzen dugu, ezagutza eraikitzeko elementu nagusi gisa.